Graliśmy o zdobycie prowincji z miastem Mordheim a że w sklepie Bunkier akurat jerst prowadzona kampania Mordheim to i odpowiednie tereny się znalazły :) Postanowiliśmy zagrać klimatycznie i Michał usadowił się w mieści a ja na jego obrzeżach z kilkoma lasami.
Moja rozpiska:
Vampire | 1 | 6 | 6 | 4 | 5/6 | 4 | 2 | 6 | 4 | 7 | 2+ | Ca | 182.0 | |
Infantry (Ca mounted); Undead; Vampiric; The Hunger (if character kills a model in CC, roll a dice at the end of the phase - on '6' he regains 1 Wound); General; Units w/in 12" may march.; Lore of Vampires; Magic Level 1; +1 to cast and dispel rolls. Has 1 spell.; Heavy Armour; Shield | ||||||||||||||
Sword of Might | +1St | [20.0] | ||||||||||||
Quickblood | Always Strikes First. | [30.0] | ||||||||||||
Luckstone | One use only. The bearer can re-roll single failed armour save. | [5.0] | ||||||||||||
Barded Nightmare | 1 | 8/7 | 3 | 4 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | [0.0] | ||||
Undead | ||||||||||||||
Dire Wolves | 5 | 9 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | WB | 40.0 | |||
War Beasts; Undead; Vanguard; Slavering Charge (+1S on charge) | ||||||||||||||
Dire Wolves | 5 | 9 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 | 1 | 3 | WB | 40.0 | |||
War Beasts; Undead; Vanguard; Slavering Charge (+1S on charge) | ||||||||||||||
Skeleton Warriors | 39 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 5+ | In | 240.0 | |
Infantry; Includes light armour, Shield and Hand Weapon; Light Armour; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied. +1 Ld in rally attempts. | ||||||||||||||
Banner of Eternal Flame | Unit has Flaming Attacks. | [10.0] | ||||||||||||
Skeleton Champion | 1 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 3 | 5+ | [10.0] | ||
Spirit Hosts | 1 | 6 | 3 | 3 | 3 | 4 | 1 | 4 | 4 | Sw | 45.0 | |||
Swarm; Ethereal | ||||||||||||||
Black Knights | 14 | 4 | 3 | 4 | 4 | 1 | 3 | 1 | 6 | 2+ | Ca | 356.0 | ||
Cavalry; Killing Blow; Spectral Steeds; Undead; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied. +1 Ld in rally attempts. | ||||||||||||||
Skeletal steed | 14 | 8 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | [0.0] | ||||
Spectral Steeds: For movement, treated as Ethereal | ||||||||||||||
Varghulf | 1 | 8 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | Mo | 175.0 | |||
Monster (Thunderstomp); Vampire; Terror; Regeneration; Hatred; Bestial Fury (Varghulf counts as having no flanks or rear for purposes of calculating combat resolution) | ||||||||||||||
Necromancer | 1 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 1 | 7 | In | 125.0 | ||
Infantry (Ca if on Nightmare); Magic Level 2; +2 to cast and dispel rolls. Has 2 spells.; Lore of Vampires | ||||||||||||||
Dispel Scroll | Dispels one non IF spell. One use only. | [25.0] | ||||||||||||
Spirit Hosts | 1 | 6 | 3 | 3 | 3 | 4 | 1 | 4 | 4 | Sw | 45.0 |
Rozstawienie:
Tura I Szczury
Michał skorygował swoje ruchy spowodowane rozrzutem podczas zamieci do przodu puścił jedynie kółko tak aby mogło odpowiednio potraktować błyskawicami mojego Spirit Hosta. Magią zabrał 1HP Vargulfowi, ubił dwóch Knightów oraz 4 szkielety.
Tura I Mors
Ja w swojej turze poszedłem do przodu na lewej flance chcąc okrążyć wraże oddziały, kryjąc się przy okazji przed działem Michała. Zaszarżowałem Spirit Hostem na kółko licząc, że uda mi się wbić jakąś ranę i wygrać combat zmuszając koło do ucieczki. Tak też się stało jednak wydawało nam się, że koło jest unbreakable ( w kolejnej turze okazało się, że nie jest :P ).
Tura II Myszy
Michał powstrzymuje się przed szarżą szczuroogrami natomiast tam gdzie ja wysunąłem swoją flankę do przodu postanawia zaszarżować giant szczurami na moje psy - udaje mu się je wybić co do nogi i pędzi kolejnych 6 cali do przodu. Jak poprzednio koryguje swoje ruchy czekając na odpowiedni moment na szarże. Magia nic nie robi natomiast błyskawice z kółka zabijają mi Spirita z nim walczącego oraz kolejną piątkę psów. Działo zabija kolejnych 6 szkieletów.
Tura II Mors
Szarżuję kościakami na kółko wystawiając się tym samym na boczną szarżę szczuroogrów. Kółko ginie ( żadnej rany nie wbiłem ale ranki, sztandary, szarża ) ja pędzę 3 cale do przodu. Szarżuję także kolejnym spirit hostem oraz Black Knightami na Giant Raty który wybiły mi psy. Walkę wygrywam, myszy uciekają ale nie udaje mi się ich dogonić.
Tura III Myszy
Szarża Ratogrów na bok szkieletów. Michał postanawia także wyjść swoim głównym oddziałem do przodu i ustawia sięna środku stołu chcąc mnie obejść. Magia zabija kolejnych 2 Black Knightów, rattling cannon na strzelanie rzuca 2x 6 i z 12 ran wbija 0 w Vargulfa, który podleciał do działa. Po walce Ratogry masakrują oddział szkieletów, nie tracąc przy tym żadnej rany.
Tura III Mors
Spirit Host goni małe szczury a te wybiegają za stół, Vargulf szarżuje na działo i je niszczy. Magia jak zwykle nic nie robi....
Oddziałem BK chce się zreorganizować ale nie zdaję liderki i wystawiam się tym samym na szarżę na bok dużego wagonu myszy.
Tura IV Myszy
Podczas walki zabijam swoim wampirem Michałowego BSB trzymającego frozen sword oraz trację kilku BK, walka trwa dalej
Tura IV Mors
Dalej trwa walka BK z wagonym szczurów, niestety jest ich zbyt wielu i zostaję zjedzony.
Reasumując:
Michał zdobywa na prowincji 851 punktów kontroli oraz Frozen Sword trafia do jego Warlorda. Grało sięprzyjemnie, niestety w tej grze nie udało mi się rzucić ani jednego przydatnego czaru ( przerzuty z Dance Macabre nic nie dały i chyba tylko raz przerzut wszedł...) Michał ładnie się wystawił w wąskim mieście gdzie nie mogłem zbytnio starać się go obejść. Na początku trochęMichała strzelanie pokarciło i ratling się nei sprawdziłale potem ja dostałem mocno po dupie z savami na 2+ ( na 4 kostki 4x 1 itd. itd. )
Cmentarzysko Michała:
Grało się jak zwykle przyjemnie i już planuję zemstę ;]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz