piątek, 4 marca 2016

Tuffty / Trawka od Mirosława Serby

Hi,

Dziś ze skrzynki wyciągnąłem list z trawką robioną przez szanownego kolegę modelarza Pana Mirosława Serbę :) Jego profil oraz cacuszka jakie produkuje można obejrzeć na FB pod linkiem : https://www.facebook.com/Miros%C5%82aw-Serba-Modelling-Workshop-865753070156445/?fref=ts

Tam też jak ktoś potrzebuje zapewne może się dogadać i zakupić "plasterek" zawierający ok 200 tufftów za 20zł.



Prosiłem aby przyciemnił on nieco dotychczasowy odcień zieleni na produkowanych tufftach i udało się to zrobić elegancko :) Sporo mi tego idzie i porównując cenowo czy jakościowo owe tufty z tymi chyba najbardziej popularnymi Army Paintera to Mirek spadł mi jak z nieba :) Jeśli miałbym szacować to u Mirka dostajemy o jakieś 400% więcej produktu przy takiej samej cenie ( like it! ). Jeśli chodzi o jakość to też samej trawki na kępce jest dużo więcej niż przy tej Army Painterowskiej o jakieś 50% co jest dla mnie zarówno dużym plusem jak i o dziwo minusem. Tuffty Army Paintera są nieco bardziej zróżnicowane, mają różne kształty oraz są różnej hmmm...gęstości.  Mirek produkuje natomiast bardzo gęste i głównie okrągłe tuffty mieszając odcienie trawy.

Poniżej kilka zdjęć oraz ocena końcowa :)







Ocena końcowa:

Plusy:
- Cena !!!!
- Szybka, sprawna obsługa dzięki kontaktowaniu się bezpośrednio z "producentem"
- Gęstość trawy
- Dobranie odpowiedniego koloru do moich potrzeb
- Tania i natychmiastowa dostawa

Minusy:
- Praktycznie jeden kształt tufftu
- Dla mnie to bez znaczenia ale tuffty Army Paintera można od biedy przykleić nie używając kleju.




Ogólnie gorąco polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

" />" title="source: imgur.com" />" alt="commission painting" /> " title="source: imgur.com" />" alt="IRON WARRIORS"/> " title="source: imgur.com" />" alt="OLDHAMMER DWARFS ARMY" /> " title="source: imgur.com" />" alt="DEATH GUARDS ARMY" />