sobota, 28 listopada 2015

Warsztaty z Camelsonem w sklepie Bunkier

Dziś kolejny raz wybrałem się na warsztaty malowania prowadzone przez jednego z najlepszych polskich malarzy - Camelsona. Było to moje drugie tego typu spotkanie i tym razem jestem mega zadowolony :)

Poprzednio zabrakło nieco organizacji, mieliśmy przynieść jakieś figsy i coś pomalować. Okazało się niestety, że każdy przyniósł zupełnie inną figsę ( pocycek, SM do Death Guardów, jakiegoś łucznika z Battla, Drednota ), a Cam Eternala z AoS, na którym pokazywał jak się maluje czerwień oraz zadrapania. Było niby ok, mnie udało się podpytać o interesującą mnie technikę NNM na Nariku do moich Death Guardów i otrzymałem konkretną odpowiedź....no właśnie ale czegoś zabrakło.

Tym razem wszyscy się postarali i w moim skromnym odczuciu stanęli na wysokości zadania. Po pierwsze miejsce do malowania było bardzo dobrze oświetlone lampkami kreślarskimi z przyjemnym światłem, do tego dużo wcześniej wiedzieliśmy, że tym razem będziemy szkoleni w malowaniu skóry - głównie twarzy. Z takimi danymi, każdy przyniósł albo pożyczył ze sklepu figurkę umożliwiającą ćwiczenie wraz i pod czujnym okiem Camelsona. Spędziliśmy razem jakieś 3,5 godziny nad przyniesionymi figurkami powoli szkoląc swój warsztat, można było w każdym momencie pokazać co się zrobiło i uzyskać odpowiedź co ewentualnie można poprawić. Camelson także na prośbę zainteresowanych pokazywał kilka innych sztuczek także nie zamknął się w danym temacie i odpowiadał ( także samemu pędzlując ) na nurtujące pytania. W ten sposób Eldarski Avatar uzyskał głębię "magmowatości" oraz kilka nowych spękań na swoim "pióropuszu"a moja Pani białe pończochy które potem zostały zamalowane na czarno bo już czas nas gonił.

Tak jak poprzednie warsztaty oceniłem na 6 tak tym razem z czystym sumieniem mogę dać 10!

Bardzo miło też usłyszeć, że warsztaty będą nadal prowadzone oraz Camelson wraz ze sklepem Bunkier wzbogacił swoją ofertę także o profesjonalną szkółkę malarską :) trwającą całe 3 dni z ewentualnym after party :) Niestety jako młody stażem ojciec nie mogę sobie pozwolić na coś takiego ale oferta fajna :D i dość innowacyjna na naszym rynku.
Po dzisiejszych warsztatach zatem z czystym sumieniem mogę polecić udział w szkółce! Pełna oferta jest na stronie Bunkra na FB ( https://www.facebook.com/ebunkier/?fref=ts ) a ja poniżej wklejam co udało mi się zmalować. Zapraszam także do siebie na FB: https://www.facebook.com/miniPAINTLABstudio/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

" />" title="source: imgur.com" />" alt="commission painting" /> " title="source: imgur.com" />" alt="IRON WARRIORS"/> " title="source: imgur.com" />" alt="OLDHAMMER DWARFS ARMY" /> " title="source: imgur.com" />" alt="DEATH GUARDS ARMY" />